Hírek, akciók

Látogatók

078770
Ma
Tegnap
Ezen a héten
Múlt hónapig
Ebben a hónapban
Múlt hónapban
Összesen
14
20
83
78495
707
772
78770

Általános Szerződési Feltételek

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Üzemeltetői adatok

· Cégnév: Tamásbusz Kft.

· Székhely: 7400 Kaposvár, Fő u. 45.

· Telephely: 7400 Kaposvár, Fő u. 45.

· Adószám: 11238481-2-14

· Cégjegyzék szám: 14-09-302087

· Kibocsájtó cégbíróság: Somogy Megyei Bíróság Cégbírósága

· Szerződés nyelve: Magyar

· Elektronikus Ügyfélszolgálat: info@tamas-busz.hu , Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

· Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 82 422 131

1. Személyszállítás Üzletszabályzat, Utazási Feltételek

A Tamás-Busz Kft. székhelye (7400 Kaposvár, Fő u. 45., fax-tel.: 82/422-131, cégjegyzékszám: 14-09-302087, adószám: 11238481-2-14, tevékenységi engedélyszám: ASZ-14/000071, továbbiakban mint szolgáltató( által nyújtott,- szerződéses és különjárati rendelkezésre bocsátásra kötött szerződés keretei között, belföldi és határon átmenő forgalom szolgáltatásaira terjed ki.

A tevékenységet a 2012 évi XLI törvény, a 181/2011/EU parlamenti tanácsi rendelet, a 213/2013 (VII.30) kormány rendelet személyszállítási szolgáltatásokról, és a jelen feltételek mellett- a Közösségi Engedély birtokában végzi a szolgáltató, és az utasok jogainak figyelembe vétele mellett gyakorolja.

 Szolgáltatás megrendelése és annak felvétele az alábbiak szerint történik:

  • Weboldalunkon keresztül, on-line megrendelő kitöltésével - küldésével
  • Telefonon történő egyeztetés - megrendelés alapján   +36 82/422-131; +36 30/95-62-858
  • E-mail-ben ( Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ), vagy fax-on elküldött megrendelés formájában

Minden beérkezett megrendelést visszaigazolunk, munkanapokon 4 órán belül, munkaszüneti vagy szabadnapok esetében legkésőbb 24 órán belül.
A megrendeléseket a beérkezés sorrendjében igazoljuk vissza, és a visszaigazolások alapján teljesítjük, azzal, hogy az indulási-utazási időpont előtt 72 órán belül érkezett megrendelést csak szabad gépkocsi esetén, vagy más megrendelésekhez igazodva tudunk elfogadni.  A tervezett utazás időpontjához képest 72 órán belül leadott megrendelés esetén feltétlenül telefonos egyeztetés szükséges.   Kizárólag az írásban  visszaigazolt megrendelés tekinthető elfogadottnak !

2., Visszaigazolás, pontosítás:

Az indulás pontos időpontjáról visszaigazolást küldünk.                                                                                                                                                         A visszaigazolt időpont  néha előforduló változása-módosulása esetén, az utazást megelőző napon, telefonon egyeztetünk. A szolgáltató jogosult, a folyamatosan beérkező megrendelések függvényében, az előzetesen visszaigazolt kiállási - indulási időpontot az aktuális utazás előtti napig, a megrendelő telefonon történő tájékoztatásával maximum 1,5 órával előbbre hozni. Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap a megadott telefonszámán nem érhető el, úgy a megrendelőt terheli a felelősség az esetleges változásokból adódó kellemetlenségekért.  A telefonon nem elérhető megrendelőt is értesítjük, a megadott  E-mail  vagy  Fax.  elérhetőségein. 

3., Módosítás, lemondás:

A megrendelés költségmentesen módosítható, amennyiben az más meglévő megrendelést nem befolyásol vagy lemondható, 72 órával az utazás visszaigazolt indulási időpontja előtt.  A 72 órán belüli lemondás esetén a viteldíj 50%-a, 24 órán belüli lemondás esetén a viteldíj 100%-a kerül kiszámlázásra.

4., A vissza út:

Minden, nem InterCity Transzfer szolgáltatás esetében, ha a visszaérkezés időpontja az előre egyeztetett időpontról másik időpontra módosul, úgy a módosulást legkésőbb 24 órával korábban a megrendelőnek jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé. Ilyen típusú módosítás esetén előfordulhat, hogy az új, módosított időponttól eltérő időpontban tudjuk csak a szolgáltatást biztosítani. Amennyiben az általunk felajánlott új időpont a megrendelőnek nem felel meg, és nem kéri a szolgáltatást, úgy a visszaútra vonatkozó viteldíj 50%-át visszatérítjük.
InterCity Transzfer esetében, a Déli - pályaudvarról induló 16.30 órai visszaút indulási ideje, későbbi időpontra nem módosítható. A többi utasra tekintettel, a maximális 15 perc várakozást követően a gépkocsivezetőnek el kell indulnia. Ez esetben a viteldíjat nem áll módunkban visszatéríteni, de a megrendelésektől függően lehetőséget biztosítunk más időpontban a visszaútra, nem feltétlenül aznap.

5., A poggyászok:

Megrendeléskor kérjük jelezni, ha a normál csomagmennyiségnél ( 1 bőrönd + 1 kézipoggyász / fő ) több poggyászra kell számítani a szállításkor.  Jelzés hiányában előfordulhat, hogy a többlet csomag szállítására nincs lehetőség. 
Nem szokványos poggyász szállításáért  ( amennyiben erre egyébként van lehetőség )  felárat kell fizetni.  ( pl.: kerékpár, babakocsi, búvár felszerelés, sílécek, + csomagok stb. ), melynek díja 2.000.-HUF / db /alkalom.
Kutya kizárólag 15kg alatt, ketrecben, szájkosárral, felügyelet mellett szállítható!
Az utaztatást végző vállalkozó saját belátása szerint jogosult, az extrém mennyiségű illetve a járművet jelentősen beszennyező csomag szállítását visszautasítani.

6., Utas felvétel:

Induláskor több kiállási cím esetén maximum 10-15 perces eltolódás előfordulhat. Tekintettel arra, hogy a szolgáltatás gyűjtőjáratos rendszerű és Somogy megye több településére is kiterjed, a szolgáltatás teljesítése során a Kaposvár – Budapest,  Budapest – Kaposvár útvonal nem kötött és nem előre meghatározott. Az útvonal minden esetben a megrendelések függvényében kerül meghatározásra.

7., Viteldíjak:

Az aktuális árjegyzékben megadott árak a megadott településekről és helyszínekről történő indulás esetén értendők.  Más településről kért indulás esetén az árakat előzetesen egyeztetjük a megrendelővel.  A kedvezményekről, ugyancsak az aktuális viteldíj táblázatunk ad tájékoztatást honlapunkon, a „Viteldíjak” menüpont alatt.  Az egy órát meghaladó, a repülőgép késése miatti várakozás esetén, várakozási díjat számolunk fel.  A díj mértéke:  2.000,- HUF / megkezdett óra.
A befizetéseknél figyelemmel kell lenni arra, hogy amennyiben a részvételi díj igazolható módon az indulást megelőzően nem kerül kiegyenlítésre, úgy a megrendelés teljesítését szolgáltató egyoldalúan felfüggesztheti, és a megrendelést törölheti rendszeréből.

A részvételi díj befizetésének lehetséges módozatai:

  • A  Tamásbusz,  Budapest Banknál vezetett  00000000 - 00000000 - 00000000 számú  bankszámlájára történő átutalással.
  • Gépkocsivezetőnél készpénzben vagy bankkártyával.


8., Felelősség:

A Szolgáltatót, illetve a közvetítőt nem terheli a szolgáltatás elmaradásából eredő kártérítési felelősség abban az esetben, ha működési körén kívül, előre nem látható, a felek által nem befolyásolható esemény - vis maior - következik be.
Nem várt események, (pl. balesetből adódó útlezárás, eseti útjavítás-karbantartás, hatósági intézkedések, időjárás közlekedést befolyásoló jelenségei,  stb.) következtében előforduló késésért felelősséget nem vállalunk, azonban mindent megteszünk az ilyen események okozta késések elkerülése érdekében.   A repülőtérre időben történő megérkezés tekintetében nem vállalunk felelősséget, amennyiben a visszaigazolt indulási időponttól a megrendelő késedelméből, 30 percet meghaladó mértékben eltér.
A megrendelt és kifizetett szolgáltatás során a személyszállítást végző társaság bizonyítható hibája kapcsán felmerülő károkért a viteldíj erejéig kártérítési felelősséget vállalunk.
Az Járatainkon az utas kötelezi magát, hogy az utazáson kizárólag akkor vesz részt, ha egészségi állapota azt lehetővé teszi, illetve ha nem szenved olyan betegségben, amelyre tekintettel az utazási szolgáltatás igénybevétele számára vagy utastársai számára a megszokottnál nagyobb kockázatot jelent. Az utas az utazáson saját felelősségére vesz részt.   Az utazás során az utas az általa harmadik személynek okozott, ill. a gépjárműben okozott kárért, a károsult irányába közvetlen felelősséggel tartozik. 
Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatást, kijelenti, hogy ezen személyek meghatalmazták a szolgáltatás nevükben és helyettük történő megrendelésére, a jelen utazási feltételeket tudomásukra hozza, helyettük a szolgáltatással felmerülő valamennyi költség tekintetében teljes körűen helytáll, ezen személyek magatartásával kapcsolatosan felmerülő valamennyi kár megtérítését vállalja.

9., A szolgáltatás igénybevétele:

A szolgáltatás, a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe.
Megrendelő az utazási feltételeket az utazásra való jelentkezésekor és annak megrendelésekor elfogadja, és a befizetést igazoló számla átvételével, a másodpéldány aláírásával tudomásul vételét igazolja.
"A szolgáltatás igénybevételének feltételei" megtekinthető minden szerződött partnerünknél.

Az utasok tájékoztatása a feltételekről, és a részvételi díj kifizetését igazoló számla kiállítása, minden esetben a megrendelést felvevő feladata és felelőssége.